Ako nakupovať ?

 

Vážení zákazníci, 

radi by sme Vás previedli možnými postupmi ako u nás nakupovať. 

1. V hlavnom MENU si môžete vybrať kategóriu tovaru, ktorá Vás zaujíma. 

Následne sa môžete pohybovať v podkategóriach buď priamo z MENU alebo následne v hornej časti obrazovky nad produktami danej kategórie. Medzi podkategóriami sa môžete pohybovať pomocou lišty kategórií. 

2. Využiť môžete aj naše fulltextové vyhľadávanie. Vyhľadávanie počíta s preklepmi a vyhľadá aj synonymá slov, ktoré hľadáte. Preto môže výsledok hľadáneho výrazu obsahovať 100ky produktov. Zoradené sú podľa relevantnosti k Vami vyhľadávanému výrazu. 

3. Pre konkrétny výber produktov, ktoré hľadáte je možné využit fazetové vyhľadávanie. Fazetové vyhľadávanie nájdete na kategórii na ľavej strane obrazovky a obsahuje nasledovné kritéria: 

- Cena

- Stav skladu u nás

- Stav skladu u partnera

- Veľkosť

- Farba

- Materiál

- Formát

- Kapacita v mAh

- Výkon vo wattoch

- Objem v litroch

- Šírka v palcoch

- Kapacita v GB

- Značka - v dohľadnej dobe pribudne

Po výbere produktov a ich počtu sa môžete rozhodnúť, či si želáte tovar s potlačou alebo bez potlače

Pre nákup tovaru bez potlače využite tlačidlo "DO KOŠÍKA" a v košíku postupujte podľa pokynov. 

V prípade, ak si želáte tovar objednať s potlačou využite tlačidlo "DO KOŠÍKA S POTLAČOU". V košíku tak isto postupujte podľa pokynov, avšak objednávku neplaťte. V uvedenom prípade nám zasielate nezáväzný dopyt na tovar s potlačou.

Náš obchodný tím Vám následne vypracuje cenovú ponuku na vybraný tovar s potlačou a po jej odsúhlasení vami ako objednávateľom sa jedná o záväznú objednávku. Upozorňujeme, že potlačený tovar nie je možné vrátiť. Samotné nastavenie našich strojov na potlač stojí 17 eur bez DPH. Zaoberáme sa teda najmä potlačou väčších sérií.  

Po úspešnom odoslaní objednávky Vám na email príde spätné potvrdenie objednávky. 

V prípade, že tovar máme NA SKLADE v priebehu dňa alebo najneskôr na ďalší pracovný deň obdržíte email s potvrdením, že tovar expedujeme. Po obdržaní uvedeného emailu si môžete tovar vyzdvihnúť osobne na našom výdajnom mieste v sklade spoločnosti alebo Vám tovar expedujeme nasledovný deň kuriérom. Poplatok za dodnaie kuriérom sa riadi našim cenníkom služieb. Náš kuriér Vám vždy pošle SMS správu s potvrdením, že pre Vás má balík na doručenie s približným časom doručenia. 

Prosím dbajte na dôkladné prebratie tovaru. V prípade viditeľného poškodenia obalu balík od kuriéra nepreberajte.  

V prípade, že tovar je NA SKLADE U PARTNERA dodanie takéhoto tovaru môže trvať od 3 do 10 pracovných dní v závislosti od dodávateľa a jeho vyťaženosti. Pre takto objednaný tovar Vám zvyčajne na druhý deň príde email s dátumom, kedy máme od partnera potvrdené dodanie na náš sklad v Žiline. Dodanie takto objednaného tovaru môžete kuriérom očakáva za + 2 až 3 pracovné dni od dátumu predpokladaného dodania tovaru na náš sklad. O expedovaní tovaru z nášho skladu Vás budeme opäť kontaktovať podobne ako v prípade tovaru NA SKLADE.  

Platbu je možné realizovať online prevodom alebo kartou cez našu platobnú bránu, na dobierku alebo prevodom na bankový účet. 

Pre rýchle vybavenie Vašej objednávky odporúčame platbu online prevodom alebo kartou cez našu platobnú bránu. 

V prípade platby prevodom na náš bankový účet Vás budeme kontaktovať emailom spolu so zaslaním zálohovej faktúry. Po jej úhrade a pripísaní platby na náš účet sa začne proces s vybavovaním Vašej objednávky. 

Dobierka sa riadi našim cenníkom služieb.

Za všetky dodané a zaplatené objednávky cez náš eshop zbierate vernostné body. Vernostný program sa riadi našimi podmienkami vernostného programu. Pre využitie vernostného programu musíte byť registrovaný. 

V prípade otázok alebo nejasností s vybavením Vašich objednávok, nás neváhajte kontaktovať na eshop@imitrade.sk alebo mob. č. +421 910 910 010 v pracovné dni od 8:00 do 16:30. 

 

Ďakujeme za Vašu dôveru.

S pozdravom, 

iMitrade.sk