Rozšírené
vyhľadávanie

Užívateľ neprihlásený
Prihlásiť   Registrovať

Brief pre návrh 3d darčekov

Polia označené hviezdičkou sú povinné

Brief pre Account Managera je nástroj na hľadanie kreatívnych riešení. Na jeho základe Vám náš Account Manager pripraví výber najvhodnejších 3D darčekov zo štandardnej ponúky, alebo prinesie návrhy na 3D darčeky vyrobené presne na mieru podľa Vášho zadania. Využívaním Brífu pre Account Managera dosiahnete viac než Vaša konkurencia.

Pozadie

- Je 3D darček súčasťou širšieho mediamixu? Pokiaľ áno, akého? Aká je napr. mechanika promotion?
- Aká je úloha 3D darčeku vo vašej komunikácii? Čo od nej očakávate?
- Pripravovali ste už podobnou kampaň v minulosti? Pokiaľ áno, aké ste používali 3D darčeky?

Príklad: Chceme osloviť svojich zákazníkov prostredníctvom 3D darčeka pred letom. Darček by mal: klientovi pripomínať našu značku cez leto, komunikovať "inšpiratívnosť", byť praktický.

Konkurencia

- Kto je vaša konkurencia?
- Je alebo bude vaša konkurencia aktívna v období vašej kampane? Pokiaľ áno, viete ako?
Viete predpokladať, čo bude robiť?

Príklad: Našou najväčšou konkurenciou sú veľkí dodávatelia darčekových predmetov. Pretože predpokladáme, že nebudú v dobe našej kampane vyvíjať vlastné reklamné aktivity, nemusíme sa voči nim nijak vymedzovať.

Cieľová skupina

- Popíšte, ako typickí zástupcovia vašej cieľovej skupiny vypadajú. Ako žijú? Čo robia? Čím sa trápia? Čo cítia?
- Ako nakupujú, impulzívne alebo premyslene?
- Tí, čo nakupujú, zároveň produkt aj používajú?

Príklad: Klienti prichádzajú zo stredného a vyššieho managementu. Leto nie je obdobie obchodu, ale odpočinku, aj keď väčšina z nich už myslí na svoje jesenné a vianočné kampane. Ale najväčší nápor príde až po lete, po ich dovolenkách.

Najdôležitejšie tvrdenie kampane

- Aká je ta jediná, úplne najdôležitejšia vec, ktorú si spotrebiteľ musí po kampani zapamätať?

Príklad: Darčekom od iMi Partner zaujmeš, s iMi Partner bude tvoja promo vidieť!

Tón a štýl značky

- Akým štýlom vaša značka komunikuje? Sebavedomo? Priateľsky? Vždy prináša úsmev? Pobaví? Šokuje?

Príklad: sebavedomý, ale nie arogantný, zábavný.

Esencia značky

- Čo je základom vašej značky a celé jej komunikácie? Je to "Think different" ako u Apple? Alebo "Pevná súčasť úspešného života" ako u The Economist? Alebo "Inšpirujúce riešenie nás drží na špičke" ako u iMi Partner?

Príklad: Inšpiratívne riešenie nás drží na špičke.

Povinné prvky na 3D darčeku

- Iba logo? Alebo i www adresu? Info linku? Headline kampane? Iný nápis?
Príklad: Logo

Začiatok kampane

Firma *

Adresa *

Telefón *

E-mail *

Facebook
Facebook

Všetko o iMi
Kontakty
Obchodné podmienky
O nás
Správy

Rôzne
Mapa stránok
RSS
FAQ

ippag